Document

Új funkcióval bővítettük az Ügyfélkaput

novopayment ugyfelkapu kep image


A MyPayments és Saferpay BO felületek hozzáférését villámgyorsan kérheti az Ügyfélkapun keresztül.


Felelős szolgáltatóként felületeink biztonságos működése és használata magába foglalja a jelszavak időszakos kötelező megújítását, a felhasználó inaktívitásához kötött kiléptetést, és egyéb olyan gyakorlatokat amelyek helyes alkalmazásával elkerülhető az illetéktelen hozzáférés üzleti és pénzügyi adatainkhoz.


Ezek a biztonsági gyakorlatok a saját érdekeinket szolgálják, azonban előfordulhat, hogy egy mulasztás, vagy tévedés következtében a saját hozzáférésünket veszítjük el, egyszerűen kizárjuk magunkat, vagy egyéb okból a hozzáférésünk blokkolás alá kerül.



Mivel kiemelten fontos, hogy Ön hozzáférjen a szolgáltatással kapcsolatos rendszerekhez és felületekhez - a MyPortal, és Saferpay Back Office felületekhez,- létehoztunk egy új beküldhető ügytípust a Novopayment Ügyfélkapuban amelynek segítségével gyorsan és egyszerűen igényelheti ezen felületekhez tartozó hozzáférésének aktiválását és kiküldését.



Emlékeztetőül, a MyPortal egy a számviteli statisztikai felület, míg a saferpay BO felület kifejezetten az online (e-commerce) szolgáltatásokhoz tartozó beállítások kezelésére, és statisztikák elérésére használandó.


Szeretne belépni ezekre a felületekre? A következő linkekre kattintva megteheti:
MyPortal
Saferpay Back Office


Nem tud belépni? Kérje a hozzáférés kiküldését a Novopayment Ügyfélkapun keresztül.

TOVÁBBI HÍREK

KAPCSOLAT

map icon

H-1034 Budapest, Tímár utca 20. 4.em