novopayment logo




 Üdvözöljük!

A következő lépésekben átvezetjük a webáruház főbb beállításain.



Az UNAS weboldalán élő-chat segítséget kaphat a piros SUPPORT -ra kattintva a webáruházzal kapcsolatos kérdésekben.



vagy

Telefonon: +36 99 200 200


A kezdéshez kattintson az alábbi gombra.













 Webáruház létrehozása

A webáruház létrehozása egy egyszerű regisztrációval lehetséges.
Kérjük a következő WEBÁRUHÁZ NYITÁSA hivatkozást használja.




UNAS-szal közös akciónk keretében most az Unastól megrendelt, bármely rendszeres díjú szolgáltatásból, legyen az, webáruház, domainnév, SSL vagy akár tárhely, 10 %-os kedvezményt biztosítunk függetlenül az előfizetés időtartamától.
(Ez azt jelenti, hogy ha például webshop csomagra fizet elő (bármelyikre), mindenképp jogosult a 10% -os kedvezményre függetlenül attól, hogy 3 hónapra vagy 1 évre szól az előfizetés.)

A 10%- os kedvezményhez a szolgáltatás megrendelése oldalon adja meg a következő KUPON KÓDOT:
41e7-41193

UNAS kupon kod megadasa


 Termékek feltöltése

Termékeit egyesével, csoportosan, vagy adatbázis szerűen is feltöltheti, illetve kezelheti.

Érdemes a következő gondolatok mentén elkezdeni a termékfeltöltést.

  • Hány különböző termékem van?
  • Érdemes -e a termékeimet kategóriákba rendezni?

A legtöbben 15-20 darab különböző terméket viszonylag rövid idő alatt kézzel feltöltenek. Azonban ennél több termék esetén érdemes lehet adatbázis szerűen megoldani a termékfeltöltést.
Ez - ha elsőre ijesztőnek is tűnik -, valójában egyszerűbb mint gondolnánk.

A következő linken a termék adatbázis EXPORT menüben letöltheti a jelenlegi teszt termékek adatbázisát (például excel formátumban.)
Ezt a file -t könnyedén használhatja mintának, módosíthatja, majd a termék adatbázis IMPORT menüben visszatöltheti.
A feltöltés közben a rendszer figyelmeztet az esetleges hibákra is.

Bővebben a termékkezelésről a következő blogpost -ban olvashat.


 ÁSZF beállítása

Az Általános Szerződési Feltételek a webáruház egy fontos része.
Ha Ön már rendelkezik kész ÁSZF-fel, azt könnyedén feltöltheti PDF vagy html formátumokból ERRE a hivatkozásra kattintva. Vagy a Beállítások/Vásárlási feltételek menüben.

Ha még nem rendelkezik kész ÁSZF-fel, ajánljuk az automatikusan frissülő ÁSZF generálását.
Külső ÁSZF megoldások.

Egyszerű és gyors megoldás: a modullal gyorsan személyre szabott ÁSZF-et és adatkezelési tájékoztatót hozhat létre az online felületen: ügyvéd által elkészített törzsszövegek és a program által felajánlott lehetőségek „összeklikkelésével” (pl. van-e regisztráció az oldalon, mi a visszaigazolás módja, mik a lehetséges fizetési- és szállítási módok) és a néhány adat (pl. cégadatok) megadásával. A dokumentumokat egy gombnyomással generálja PDF és HTML formátumban. A beillesztő kód bemásolásával az ÁSZF megjelenik a webshopban. Az ÁSZF automatikusan frissül minden vonatkozó jogszabályváltozás esetén.

A Fogyasztó Barát ÁSZF UNAS partnerként 20% kedvezménnyel érhető el!


 Bankkártyás fizetés beállítása

A bankkártyás fizetés beállításához kattintson ERRE a hivatkozásra.

Vagy

  • Nyissa meg a Beállítások menüpont/Fizetés, Szállítás, Logisztika/Bankkártyás, Speciális fizetési módok menüpontot
  • Keresse meg a listában a SIX Payment Services (Saferpay)-t.
  • Kattintson a hozzáadás gombra

A megjelenő ablakban a következő azonosítókat kell beállítania:

  • Customer ID
  • Terminal ID
  • Felhasználónév(JSON API)
  • Jelszó(JSON AP)

Ezeket az azonosítókat a Saferpay Back Office felületen találja meg.
A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót e-mailben kapta meg a bankkártya-elfogadói szerződés aktiválását követően.

A felületre belépve a beállítások menüpontban találja meg a szükséges azonosítókat melyeket be kell másolnia az UNAS felületén a megfelelő helyre.
(A JSON API felhasználónevet, és JSON API jelszót Önnek kell létrehoznia a Beállítások/JSON API basic authentication menüpontban.)


 Logisztika és kiszállítás

A megfelelő logisztikai partner kiválasztásához a Speciális szállítási módok menüpontot kell választania.

Az Unas webáruház rendszerbe az összes népszerű csomagküldő szolgáltatás integrálásra került, így bármikor válthat szállító céget néhány kattintással. Ez persze nem jár plusz költséggel és nincs szükség egyedi fejlesztésre sem.

A legfontosabb kérdés, hogy rendelkezik -e saját raktárral vagy sem?

  • Amennyiben igen, csak egy megfelelő futárszolgálatra lesz szüksége a kiszállításhoz.
  • Saját raktár hiányában a teljes kiszervezett logisztikát ajánljuk, amelyben raktározás, csomagolás, és kiszállítás is beletartozik.

Bármilyen logisztikai megoldást is választ, erősen javasoljuk azokat a szolgáltatókat akikhez kiépített API kapcsolat választható. Mivel a kialakított automatikus API-n keresztül a webáruház adminisztrációs felületén egy kattintással feladható lesz a csomag.

Bővebben a logisztikai megoldásokról a következő blogpost -ban olvashat.