Service Excellence Expert – Adminisztráció/ Ügyfélszolgálat

Munkaviszony:

Határozatlan idejű, teljes munkaidő

Munkavégzés kezdete:

2020.07.

A feladatkör leírása:

Leendő munkatársunk az értékesítési csoport és az ügyfelek támogatásával segíti a Service Excellence munkáját. Az ügyfeleink szerződéseivel kapcsolatosan intéz ügyeket, old meg problémákat, egyeztet a társosztályokkal (magyarul/angolul) annak érdekében, hogy ügyfeleink zökkenőmentesen forgalmazhassanak kártyaelfogadó termináljaikon.

A munkakör velejárója az értékesítők, rajtuk keresztül az ügyfeleink kéréseinek maximális kiszolgálása úgy, hogy a Service Excellence terület üzemszerű működése is biztosítva legyen. Új kollégánk rövid időn belül önállóan, saját hatáskörén belül hoz döntéseket, betartja és betartatja a szabályokat.

Feladatok:

  • POS terminálok telepítésének / leszerelésének koordinálása
  • POS terminálok előkészítése és alap technikai javítása
  • POS terminálok készletének felügyelete, egyeztetés a partnerekkel
  • A Novopayment Kft-t megbízó felek által leírt értékesítési és dokumentumkezelési folyamat betartása
  • Az értékesítők munkájának támogatása
  • Szerződések feldolgozása, rögzítése és továbbítása
  • Panaszkezelés
  • Meglévő ügyfelek igényeinek kiszolgálása, szerződések módosítása
  • Meglévő ügyfelek aktív felkeresése telefonon, emailben
  • Kapcsolattartás a régiós központok támogató területeivel angol és magyar nyelven
  • Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel
  • Fenti feladatok elvégzésének részletes dokumentálása, beszámolás a csoportvezető felé

A leendő munkatársunk felé támasztott igények:

  • Legalább középfokú iskolai végzettség
  • B2-es angol nyelvvizsga (KER előtti bizonyítvány esetében C típusú angol középfokú nyelvvizsga)
  • Office alkalmazások magabiztos használata
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Technikai affinitás
  • Rendszerető, megoldáskereső hozzáállás
  • Ügyfélorientált szemlélet
  • Büntetlen előélet

Előnyt jelent:

  • Kártyaelfogadási területen szerzett tapasztalat, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Biztos munkahely
  • Versenyképes jövedelem
  • Angol nyelvi tréning
  • Professzionális munkakörülmények
  • Céges laptop és telefon
  • Családias légkör, „feel good” program
  • Csapatépítők, közös programok

Pozíció területe(i):

  • Adminisztráció / Irodai munka
  • Adminisztrátor
  • Dokumentumkezelő
  • Technikai támogatás

Munkavégzés helye:

Budapest III. kerület

Kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát és bemutatkozását az [email protected]  címre. Kérjük, hogy a tárgyban jelölje meg a megpályázott pozíciót.




Visszalépés

KAPCSOLAT

map icon

H-1034 Budapest, Tímár utca 20. 4.em