Egyszerűbben és gyorsabban intézheti ügyeit a Novopayment ügyfélkapun keresztül
Sikeres azonosítás esetén az alábbi adatok módosításának elindítására van lehetőség:
- Bankszámlaszám
módosítás
- Székhely
módosítás
- Értesítők és
elszámolások e-mail cím módosítása
- Cégnév
módosítása
- Meglévő elfogadóhely (telephely) módosítása
- Kapcsolattartói adatok módosítása
A Ügyfélkapu oldalon előzetes regisztráció nélkül, adószám
segítségével léphet be a felületre. Amennyiben az Ön adószámát nem találja a
rendszer vagy a szerződéskötéskor megadott e-mail címhez nincs hozzáférése és
nem tud belépni az Ügyfélkapun, kérjük vegye fel a kapcsolatot
ügyélszolgálatunkkal a +36 1 490 02 34 es telefonszámon.
Sikeres ügyintézés esetén tájékoztató e-mailt küldünk a folyamat elindításáról, illetve a három munkanapon belüli módosítások elvégzéséről is.