Egyszerűbben és gyorsabban intézheti ügyeit a Novopayment ügyfélkapun keresztül

Document

Egyszerűbben és gyorsabban intézheti ügyeit a Novopayment ügyfélkapun keresztül 

graphich of Client Portal Ugyfelkapu


Sikeres azonosítás esetén az alábbi adatok módosításának elindítására van lehetőség:

  • Bankszámlaszám módosítás
  • Székhely módosítás
  • Értesítők és elszámolások e-mail cím módosítása
  • Cégnév módosítása
  • Meglévő elfogadóhely (telephely) módosítása
  • Kapcsolattartói adatok módosítása

A Ügyfélkapu oldalon előzetes regisztráció nélkül, adószám segítségével léphet be a felületre. Amennyiben az Ön adószámát nem találja a rendszer vagy a szerződéskötéskor megadott e-mail címhez nincs hozzáférése és nem tud belépni az Ügyfélkapun, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyélszolgálatunkkal a +36 1 490 02 34 es telefonszámon.

Sikeres ügyintézés esetén tájékoztató e-mailt küldünk a folyamat elindításáról, illetve a három munkanapon belüli módosítások elvégzéséről is.

TOVÁBBI HÍREK