Document

A nap 24 órájában elérhető ügyfélszolgálat

24h image


Tudta Ön, hogy az ország egyik leghatékonyabb és leggyorsabb ügyfélszolgálata áll rendelkezésére?


A Novopayment belső statisztikája szerint a nap 24 órájában elérhető call centerünk közel 100%-ban képes fogadni a beérkező hívásokat.

Ez átlagban havi 500-600 megkeresést jelent. A felmerülő problémákat hatékonyan, átlagosan mintegy 3 perc alatt oldjuk meg.



Legyen szó akár elszámolásokkal kapcsolatos kérdésről, eszköz hibajavításról, beállítás módosításról, vagy bármilyen más technikai vagy üzleti kérdésről.

Bár az eszközhibák többségére igaz, hogy egy egyszerű újraindítás megoldást jelent, mégis, elérhető kollégáink készséggel lesznek segítségére a legegyszerűbbtől a bonyolultabb műveletek elvégzésében is.



Kérjük, helyezzék el kollégáik számára is jól látható helyre ügyfélszolgálatunk elérhetőségét:
+36 1 490 0234

Köszönjük!

TOVÁBBI HÍREK

KAPCSOLAT

map icon

H-1034 Budapest, Tímár utca 20. 4.em