Digitális átállás a KKV szektorban: a bankfüggetlen POS terminálok előnyei

Digitális átállás a KKV szektorban: a bankfüggetlen POS terminálok előnyei

Vállalkozó vagy? Akkor bizonyára tudod, hogy a megfelelő digitális technológiák alkalmazása már nem csak a nagyvállalatok érdeke.

A jól működő kis- és középvállalkozások (KKV-k) a digitális átállás részesei kell legyenek 2025-ben. 

A modern vásárlók már elvárásokkal érkeznek – a fogyasztók gyors, biztonságos és egyszerű fizetési megoldásokat várnak el. Így manapság már elfogadhatatlan az, ha egy vállalkozás nem rendelkezik modern és széleskörű fizetési lehetőségekkel. 

Ha a digitális átállás eddig nem érintette a vállalkozásodat, akkor itt az ideje, hogy elgondolkozz egy bankfüggetlen POS terminál beszerzésében. A Novopayment összes szolgáltatása bankfüggetlen, szinte minden terminálunk SZÉP- és Egészségpénztári kártya elfogadására is alkalmas. Így, ha a 2025. január 1-től érvénybe lépő változások után került a vállalkozásod azon üzletek közé, akik SZÉP-kártyát fogadhatnak el fizetési módszerként, akkor ez egy remek alkalom a váltásra. 

 

Digitális átállás KKV-ként: ezért fontos a változtatás

Kis- vagy középvállalkozóként biztosítanod kell az ügyfelek számára a legjobb szolgáltatást. A modern piac annyi lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy meg kell győznöd a vásárlót, hogy a te vállalkozásod a legjobb választás számára. Ezt pedig nem csupán a minőségi szolgáltatással, hanem kényelmes fizetési megoldásokkal is megteheted. 

 

A Novopayment bankfüggetlen POS termináljai gyors és rugalmas fizetési lehetőségeket biztosítanak számodra. A Novopayment terminálok széleskörű funkciókkal rendelkeznek, így a digitális átállás KKV-k számára egyszerűbb és szükségszerűbb, mint valaha.

 

Miért pont most váltsak bankfüggetlen POS terminálra?

Az elmúlt hónapok alapján láthatjuk, hogy a modern piac milyen gyorsan változik, és az idő múlása ezt csak fel fogja gyorsítani. A fogyasztók gyors és hatékony megoldást várnak el minden típusú problémára, és a rugalmas fizetési lehetőség pedig már alap. Így a te vállalkozásod is sokkal több fogyasztót vonzhat be, ha széleskörű készpénzmentes fizetést ajánlasz fel. Gondolj csak bele, hogy az emberek nagy része nem szívesen megy egy olyan üzletbe, ahol korábban problémái adódtak a fizetéssel. Ráadásul a digitális átállás KKV-k számára lehetőséget ad a környezetvédelemre, hiszen a rugalmas fizetés csökkentheti a papírfelhasználást és az egyéb felesleges költségeket. 

 

Megoldások a Novopayment szakértőitől

A Novopayment egyszerű és hatékony megoldásokat kínál: amellett, hogy 0-24-ben elérhető, ingyenes szerviz szolgáltatást kínál, a Novopayment POS terminálokkal az összes általános betét- és hitelkártyát el tudod majd fogadni. A Novopayment-nél a bankfüggetlen POS terminálokat ráadásul nem is szükséges megvenni, hanem bérleti konstrukció áll rendelkezésre. 

 

A bérleti konstrukció azt jelenti, hogy a terminált nem kell megvásárolni, hanem egy meghatározott havi díjért cserébe bérelni lehet. Ez a következő előnyöket kínálja:

  • Kisebb, akár 0 Ft kezdeti költség: Nem szükséges a terminál árát kifizetni, hanem havonta egy kisebb összeg kerül kifizetésre bérleti díjként, ami sokkal kényelmesebb.
  • Rugalmasság: A bérleti konstrukció teljeskörűen fedezi a bankfüggetlen POS terminál karbantartását, a szükséges szoftverfrissítéseket és a 0-24-es ügyfélszolgálatot, így ezekkel nem kell külön foglalkozni.
  • 0 hűségidő, 0 rejtett költség: A Novopayment-nél lehetőség van a bérleti szerződés meghosszabbítására, de annak megszüntetésére is, ha már nincs szükség a terminálra.

 

Milyen POS terminált válasszak a Novopayment-től?

A Novopayment bankfüggetlen POS terminálok nem csupán bankkártyás fizetéseket, hanem a digitális tárcával rendezett okostelefonos/okosórás tranzakciókat is fel tudja dolgozni. Ami a legjobb, hogy a készpénz nélküli fizetést POS terminál nélkül is megoldhatod – a Novopayment együttműködik a SoftPOS applikációval, ami lehetővé teszi, hogy az okostelefonodat bankkártya terminálként használd.

 

Digitális átállás KKV-ként – ezért válaszd a Novopayment-et

A Novopayment-nél lehetőséged van egyedi fizetési megoldáshoz jutni. Szakértőink kiválasztják a vállalkozásod méretétől és az üzleti tevékenységtől függően a legjobb fizetési megoldást. A bankfüggetlen POS terminálok lehetővé teszik, hogy a már meglévő számládra kapd az üzlet forgalmát, így nincs szükség új számla megnyitására sem.

A következő előnyökre számíthatsz a Novopayment-tel:

  • Közel 100%-ban szünetmentes POS terminálok.
  • Gyors és pontos jóváírások.
  • 0 hűségidő, 0 rejtett költség. A szolgáltatásunk és POS termináljaink megbízhatósága miatt választanak minket.
  • 0-24-ben elérhető, ingyenes szerviz szolgáltatás. 
  • Az összes általános betét- és hitelkártya elfogadása.
  • DCC visszatérítés – a dinamikus valutaváltásnak köszönhetően külföldi vásárlóid a saját országuk pénznemében rendezhetik a vásárlásukat.
  • Minden készpénzmentes tranzakciót követhetsz a fizetési szolgáltató online riporting rendszerén keresztül.

A Novopayment 0-24-ben elérhető ügyfélszolgálata hatékony segítséget nyújt a számodra és a vállalkozásod számára leginkább megfelelő bankfüggetlen POS terminál kiválasztásához. A Novopayment ajánlatai jól átláthatóak, könnyen kiszámíthatóak, hiszen az árajánlaton felül nem kell semmilyen rejtett költséggel számolnod. A minőségi szolgáltatás és a rugalmasság az, amiért az ügyfeleink újra és újra minket választanak. 

 

Ha készen állsz a digitális átállás részesévé válni kis- és középvállalkozóként, szeretnél újabb és gyorsabb fizetési megoldást nyújtani az ügyfeleidnek, akkor kérj személyre szabott ajánlatot.

Kérj személyre szabott árajánlatot a Novopayment szakértői csapatától!

További cikkeink