Megrendelésedet megkaptuk, köszönjük! A megrendelésről a visszaigazolást e-mail címedre elküldtük.
Következő lépés: szerződés véglegesítése az aktiváláshoz
Kattints a megrendelésedet visszaigazoló emailünkben küldött linkre, ellenőrizd a szerződéses adataidat, csatold be a szükséges dokumentumokat és küldjük is számodra a fizetés-elfogadási szerződésedet aláírásra.
A szerződés jóváhagyását követően indítjuk is hozzád a terminált, aktiváljuk a fizetési szolgáltatást, és már fogadhatod is a kártyás fizetéseket!
A fizetéselfogadási szerződéshez az alábbi igazoló dokumentumokra lesz vagy lehet szükség vállalkozástól függően.
- Személyi igazolvány, lakcímkártya: tulajdonos és az aláírásra jogosultaké (szabály szerint)
- Társasági szerződés vagy alapító okirat
- Aláírási címpéldány(ok)
- Bankszámla kivonat vagy bankszámla szerződés
- Cégkivonat (90 napnál nem régebbi)