POS terminál rendelés

A legjobb helyen jársz! Segítünk POS terminált választani és akár pár napon belül indíthatod is a fizetéselfogadást! Kérheted egyedi ajánlatunkat és tanácsadónk segítségét is.

Sikeres megrendelés!

Megrendelésedet megkaptuk, köszönjük! A megrendelésről a visszaigazolást e-mail címedre elküldtük.

Következő lépés: szerződés véglegesítése az aktiváláshoz

Kattints a megrendelésedet visszaigazoló emailünkben küldött linkre, ellenőrizd a szerződéses adataidat, csatold be a szükséges dokumentumokat és küldjük is számodra a fizetés-elfogadási szerződésedet aláírásra.
A szerződés jóváhagyását követően indítjuk is hozzád a terminált, aktiváljuk a fizetési szolgáltatást, és már fogadhatod is a kártyás fizetéseket!

A fizetéselfogadási szerződéshez az alábbi igazoló dokumentumokra lesz vagy lehet szükség vállalkozástól függően.

  • Személyi igazolvány, lakcímkártya: tulajdonos és az aláírásra jogosultaké (szabály szerint)
  • Társasági szerződés vagy alapító okirat
  • Aláírási címpéldány(ok)
  • Bankszámla kivonat vagy bankszámla szerződés
  • Cégkivonat (90 napnál nem régebbi)